Asiakastarina | Ab Korv-Görans Kebab Oy

Pakkaus brändinrakennuksen välineenä

Brändiviesti välittyy tehokkaimmin pakkauksissa, sillä niitä kuluttaja näkee useimmiten. Brändin kehittämisen ja ydinviestien tarkentamisen tuleekin aina näkyä myös pakkausten ilmeessä. Siksi Korv-Görans Kebabilla brändin kirkastaminen ja ydinviestien tarkentaminen aloitettiinkin niistä.

Hyvä pakkaus erottuu kilpailijoistaan. Sen lisäksi pakkauksen tulee pitää kiinni brändilupauksesta ja tuotteen on aina vastattava pakkauksen lupaamia asioita. Hyvin suunnitellun pakkauksen sisältämän tuotteen kuluttaja ostaa mielellään uudelleen.

Göransin pakkauksissa toistuvat visuaaliset elementit mahdollistavat tuotteiden erottelun värien avulla ilman, että brändin tunnistettavuus tai sarjan yhtenäisyys kärsivät. Näitä elementtejä hyödynnetään myös muussa markkinointikanavissa, kuten printtimainonnassa, nettisivuilla sekä promo- ja messuosastoissa.

Puhuvatko teidän tuotteenne ja pakkauksenne samaa kieltä?

Asiakkaamme äänessä

Sijoitus brändiin näkyy tuloksena viivan alla.

Gustav Granholm
Ab Korv-Görans Kebab Oy:n toimitusjohtaja
Aika
2012–
Työt

Pakkausuudistus
Pakkaussuunnittelu, kaikki pakkaukset ja etiketit
Tuote-esitteet
Yritysgrafiikka
Messuosastot
Printti-ilmoitukset
Aiemmat verkkosivut

Katso verkkosivut

Varaa aika tai
laita meille
viestiä!