BotH2nia -vetyverkoston visuaalinen ilme ja verkkosivut
BotH2nia on vetytaloudesta kiinnostuneiden toimijoiden yhteinen verkosto, jonka tavoitteena on luoda Pohjanlahdesta maailman ensimmäinen vetylahti. Suunnittelimme BotH2nian visuaalisen brändi-ilmeen, verkkosivuston sekä kattavasti markkinointimateriaalia.
Yhteistyön sisältö
WTF Design vastasi BotH2nia-verkoston visuaalisen brändi-ilmeen luomisesta, verkkosivuston ulkoasusta, käyttöliittymästä ja teknisestä toteutuksesta, sisällöntuotannosta, markkinointimateriaaleista sekä muista näkyvyyttä edistävistä markkinointiviestinnän tuotteista. Yhteistyö startattiin workshopilla, jonka myötä koottiin koko verkoston näkemykset, ajatukset ja toiveet siitä, kuinka BotH2nia-vetylahdesta tulee viestiä – niin visuaalisesti kuin sisällöllisesti.
BotH2nia-verkosto ja WTF Design tekevät edelleen erittäin tiivistä kehittämistyötä viestinnän kehittämisen, verkkosivuston jatkojalostuksen, sivuston kävijäanalytiikan seurannan ja muun kehittämistyön parissa.
BotH2nia – Hydrogen Bay of the North
BotH2nia on vetytaloudesta kiinnostuneiden toimijoiden yhteinen verkosto, jonka tavoitteena on luoda Pohjanlahdesta maailman ensimmäinen vetylahti. BotH2nia kutsuu siis kaikki vetyteollisuudesta kiinnostuneet yritykset, tutkimuslaitokset, sijoittajat, kunnat ja kaupungit käärimään hihat puhtaamman huomisen puolesta. Meillä täällä pohjoisessa on totuttu puhumisen sijaan tekemiseen, joten myös vihreämpi tulevaisuus on jo hyvää vauhtia työn alla.
Visuaalisen brändi-ilmeen rakentaminen
Brändihierarkia muille vetyverkoston jäsenille
Verkkosivut kolmena kieliversiona ja saavutettavana
Sisällöntuotanto
Uutiskirjeen rakenteen ja visuaalisten pohjien suunnittelu
Markkinointimateriaalit
Tapahtumien ständit, roll-upit ja muut markkinointimateriaalit
Infograafit, esittelymateriaalit
Verkkosivuston jatkuva kehittäminen ja hosting
- Brändinrakennus & konseptisuunnittelu
- Verkkosivustot & muu digi
- Markkinointi & mainonta
- Visuaalinen suunnittelu & taittotyöt
- Sisällöntuotanto & viestintä